איטום ביריעות פי וי סי (PVC)

יריעות pvc הן בראש ובראשונה פתרון מצוין לכיסוי גגות. הן מתאימות בעיקר עקב משקלן הנמוך ושיטת ההתקנה הפשוטה, שאינה מחייבת הלחמה ופעולות מסובכות עבור איטום PVC.

עמידות מרשימה:

היריעות עמידות בטווח הארוך וכמעט אינן דורשות תחזוקה.

תחזוקה מינימלית:

כשזה נוגע לתחזוקה, יש שיגידו כי יריעות ה-PVC מספקות שקט נפשי לאורך שנים רבות, ואין צורך בטיפול נוסף עבור איטום pvc. זהו יתרון מובהק המסייע בחסכון זמן ומשאבים.

אסתטיקת יריעות פי וי סי:

יש שיגידו כי ליריעות מראה אסתטי במיוחד, ואין צורך בשכבות נוספות של חומרים כימיים כדי לשדרג את אותו. שכבת PVC מתוחה ואחידה על שטח הגג, חזקה ועמידה.

התקנה פשוטה:

התקנתן של יריעות PVC פשוטה ואינה מצריכה ציוד מיוחד או התעסקות רבה. עם זאת, חשוב מאוד לבחור בבעל מקצוע מנוסה ומוסמך שיודע לבצע את ההתקנה בצורה נכונה ואכן מתמחה איטום גגות ביריעות pvc.

מחיר משתלם:

 יריעות pvc לגג נחשבות זולות יחסית.

בחירת מקצוען מנוסה עבור איטום ביריעות pvc:

 כמו שצוין, התקנתן של יריעות איטום PVC חייבת להתבצע על ידי מומחים מנוסים ומוסמכים. הם יודעים איך להתקין את היריעות בצורה נכונה באופן שמאפשר למנוע נזילות או נזק לגג.

התאמה אישית:

לגגות שונים הבדלי גודל, צורה ותכלית. כאשר פונים למקצוען, הוא יחשוב על מענה מותאם אישית אשר נותן מענה לצרכים. יריעות PVC מתאימות למגוון מטרות, ולכן ייתכן שיידרש להתאים אותן באופן אישי לגג נתון.

תחזוקה:

גם אחרי התקנה נכונה, יש להקפיד על תחזוקה נכונה. בדיקות שנתיות וטיפולים רלוונטיים יכולים להאריך את חיי היריעות ולשמור על הגג במצב מעולה.

בידוד:

 יריעות PVC יעילות במיוחד בבידוד רעשים ובידוד חדרי קירור ומיזוג.

 

מה זה בכלל PVC?

PVC  (ראשי תיבות של  Polyvinyl Chloride) קיים בעולם מאז שנת 1936. הוא סוג של תרמופלסט סינתטי הנמצא בשימוש רחב בכל העולם.

מדובר על חומר שנמצא בשימוש מגוון ורחב בתעשייה הכימית ובענפים רבים אחרים. יותר ממחצית מהכמות העולמית של PVC משמשת בתחום הבנייה כחומר חלופי לחומרי הבנייה המסורתיים כמו בטון, עץ וטיט.

PVC  הוא חומר מיוחד המיוצר באמצעות פלמור רדיקלי כלורואתילן. הוא התגלה במאה ה-19. לאחר חקירה ראשונית, נמצא שניתן לערבב את הפולימר הזה עם תוספים שונים. עם השנים פותחו מגוון רחב של מוצרים מ-PVC לשימושים שונים.

 

יתרונותיו של  PVC:

  • עמידות בפני כימיקלים: PVC עמיד בפני כימיקלים שונים בהם נעשה שימוש בעשרות תחומי תעשייה.
  • עמידות בפני שחיקה: PVC עמיד בשחיקה וניתן להשתמש בו לאורך זמן.
  • גמישות: הגמישות הטבעית של PVC מאפשרת להשתמש בו במגוון רחב של מוצרים.
  • חוזק: PVC הוא חומר עמיד וחזק המתאים לשימושים מגוונים.
  • קל לתחזוקה: את ה-PVC ניתן לתחזק בצורה פשוטה וקלה.
  • מניעת חשמל סטטי: PVC מונע חשמל סטטי – יתרון במגוון יישומים ותחומים.
  • אפשרות למחזור: ניתן למחזר PVC, וכך ניתן להפחית את השפעתו על הסביבה.

 

להתייעצות מקצועית….

פרו-טקט מציעה פתרונות לבעיות אחזקה שונות במגוון תעשיות.

הבעיות שלקוחותיה מתמודדים איתן במפעלים שונים כוללות: תקיפה כימית, ארוזיה, קורוזיה, קויטציה, אטימה של נזילות הן בבטון והן במתכת, שיקום וציפוי חלקי מתכת שנתקפו (מכלולים להולכת נוזלים), צביעת קונסטרוקציה (גם כאשר היא חלודה ורטובה), שיקום בטון וציפויי הגנה (מאצרות, שטחי ייצור ואחסון, בתי מלאכה), ציפויים פנימיים וחיצוניים למיכלים ועוד…

פרו-טקט מייבאת את הפולימרים מחברת ENECON בארה"ב קרוב לעשר שנים, אשר מייצרים את החומרים בצורה קפדנית ביותר.

 בשנים האחרונות, כתוצאה מדרישת מפעלים למתן פתרונות עמידים כנגד תקיפת כימיקלים אגרסיביים במיוחד וכן בתנאי טמפרטורות גבוהות, התחילהו לייבא ציפויים ייחודיים של חברת CHEMCO מסקוטלנד אשר להם מוצרים שעונים לדרישות המיוחדות.

בנוסף לחומרי הציפוי להם עמידות בפני כימיקלים ועמידות בפני קורוזיה, ליצרן פתרונות  ייחודיים נוספים כגון:

חומרים ליישום תחת מים עם עמידות לאורך זמן, ציפויים סבילי שטח (אשר אינם מצריכים הכנת פני שטח מעמיקה), ציפוי חלקי מתכת גם בתנאי רטיבות, ציפויים עמידים בטמפ' גבוהות במיוחד.

כתוצאה ממהלך זה הרחיבה פרו-טקט את סל המוצרים ואת מגוון הפתרונות שיכולה להעניק ללקוחותיה.

פרו-טקט מציעה ללקוח ביצוע עבודות בבית מלאכה על ידי צוות מקצועי ומיומן בעל ניסיון בניקוי חול, שיקום, ציפוי, וכו'…

וזאת בנוסף לביצוע עבודות שיקום וציפוי בשטח על משטחי בטון וחלקי מתכת תוך הקפדה על רמת ביצוע גבוהה.

כמו כן, לחברה היכולת לביצוע עבודות איטום גגות תוך שימוש בחומרים מתקדמים המעניקים פתרונות לאורך זמן. פרו-טקט מבצעת גם שיקום וציפוי הגנה על מיכלים, פנימי וחיצוני לאיטום והגנה מפני נוזל פנימי, הגנה מפני קורוזיה ועמידות  UV.

פרו-טקט מבצעת את העבודות במשך שנים באמצעות אנשי מקצוע בעלי ותק וניסיון רב בתעשייה. צוות עבודה אחראי, נמרץ, מיומן ומקצועי המבצע עבודות בצורה הטובה ביותר לשביעות רצון הלקוח.

בפרו-טקט לא מותרים על איכות, שירות ואמינות!

להתייעצות מקצועית, גם בנושא יריעת איטום pvc, ניתן ליצור קשר במספר הטלפון: 052-3420042.

שתפו אחרים:

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן