ציפוי דקורטיבי למשטחי בטון

ציפוי דקורטיבי משדרג כל חלל אליו נכנסים. לציפוי יכולת ליצור תוצאות מרהיבות ואסתטיות במגוון שימושים. תחום הבטון הדקורטיבי התפתח בעולם הבנייה והעיצוב. בטון דקורטיבי הוא כלי  ליצירת אסתטיקה ומראה מרשים בפרויקטים פנימיים וחיצוניים. מתקבל מראה אלגנטי  וחדשני. 

 

קצת על בטון דקורטיבי

ניתן להשתמש בבטון הדקורטיבי במגוון דרכים ולשלל מטרות כמו ציפוי פנים וחוץ, קירוי חיצוני, חיפוי קירות (ציפוי בטון דקורטיבי), רצועות מרפסות, סבילים, משרדים ,בתים פרטיים, חנויות ועוד.

בטון דקורטיבי נועד להשתלב באופן הרמוני עם הסביבה הפנימית והחיצונית, וליצור את האפקט מרשים  בכל חלל בו נמצא.

הבטון ישתלב בצורה מושלמת בחלל הפנים או החיצוני ויאפשר להביא לידי ביטוי את יתרונותיו כחומר איכותי וחזק.

בטון דקורטיבי נפוץ ביותר בפרויקטים שבהם יש צורך לשדרג את מראה השטח, כמו ריצפה שונה וקירות מיוחדים.

החומרים המרכיבים את הבטון הדקורטיבי מושתתים על צמנט ופולימרים, מה שהופך אותו לאופציה מצוינת ליציקה על מגוון רחב של תשתיות כמו אריחים, משטחי בטון, שיש, גרני, מוזאיקה ועוד.

ציפוי ריצפה: הבטון הדקורטיבי מכסה את השטח בצורה מרשימה, אחידה וחלקה לחלוטין, ויוצר רצפה אסתטית ואטומה (ציפוי לרצפה). המשטח שמתקבל ללא תפרים או חריצים מה שהופך את הרצפה ליחידה אחת נוחה לניקיון.

 

יתרונות בטון דקורטיבי

  1. עמידות: הבטון הדקורטיבי הוא חומר חזק במיוחד ועמיד כמו כל בטון רגיל, מה שהופך אותו לפתרון מושלם גם בסביבות חיצוניות ולכל סוגי העומסים. 
  2. קלות התחזוקה: קל לתחזק ולשמור על ניקיונו של בטון דקורטיבי. מדובר על יתרון גדול במיוחד בסביבות שבהן חשוב להקפיד על ניקיון והיגיינה, כמו במקומות שמטפלים בהם במזון ותרופות. 
  3. התאמה לכל מקום: הבטון הדקורטיבי מתאים לשימוש בכל סוגי המבנים והשטחים, בתוך הבניינים ומחוץ להם. זהו פתרון גמיש ומגוון שמתאים לשימושים מגוונים. 

 

חומרים לחיפוי קירות פנים

חיפוי קירות פנים הוא אלמנט חשוב בעיצוב הבית והמשרד עם המון יתרונות שכדאי לקחת בחשבון. להלן חלק מהחומרים המובילים לחיפוי קירות פנים מודרניים:

  1. לוחות סקאלמיד (Scalamid Panels): לוחות אלו מיוצרים במכבש הידראולי בלחץ גבוה ומספקים מראה חלק ומודרני. הם זמינים בגימור דקורטיבי וגם כחזית מאווררת. הם יכולים לשדרג כל חדר בצורה מדהימה ומתאימים לחיפוי קירות פנים דקורטיבי. 
  2. פייבר צמנט: לוחות אלו הם איתנים אל מול מזג אוויר וקרני UV. הם ניתנים לשימוש כחיפוי קירות פנים וחוץ ומגיעים במגוון צבעים וטקסטורות. 
  3. לוחות פורצלן: אלו הם לוחות מרשימים ופונקציונליים שמציעים גמישות גבוהה בעיצוב בזכות מגוון רחב של טקסטורות וצבעים. 
  4. לוחות HPL (High Pressure Laminate): חיפוי עמיד במיוחד המתאים לשימוש בחיפוי קירות פנים וחיצוניים. הם מיוצרים משכבות של חומרים ממוחזרים טבעיים ומספגים בשרף טבעי. יתרונם הוא בעמידותם לאש ולמזג אוויר. 
  5. לוחות אלומיניום: אלו לוחות המספקים תשתית חזקה ומתאימה לעבודה מהירה. הם מיוצרים באמירויות המאוחדות ומיובאים לישראל. הם מתאימים לחיפוי קירות פנים וחיצוניים ומגיעים במגוון צבעים וטקסטורות. 
  6. חומרים נוספים: ישנם גם חומרים נוספים לחיפוי קירות פנים כמו פורמייקה, קרמיקה, גבס ועוד. 

 

להתייעצות מקצועית…

פרו-טקט מציעה פתרונות לבעיות אחזקה שונות במגוון תעשיות. 

נותנת מענה על שלל בעיות שניתן למצוא במפעלים שונים כמו: תקיפה כימית, ארוזיה, קורוזיה, קויטציה, אטימה של נזילות הן בבטון והן במתכת, שיקום וציפוי חלקי מתכת שנתקפו (מכלולים להולכת נוזלים), צביעת קונסטרוקציה (גם כאשר היא חלודה ורטובה), שיקום בטון וציפויי הגנה (מאצרות, שטחי ייצור ואחסון, בתי מלאכה), ציפויים פנימיים וחיצוניים למכלים ועוד…

פרו-טקט מייבאת את הפולימרים מחברת ENECON בארה"ב קרוב לעשר שנים, אשר מייצרים את החומרים בצורה קפדנית ביותר.

בשנים האחרונות, כתוצאה מדרישת מפעלים למתן פתרונות עמידים כנגד תקיפת כימיקלים אגרסיביים במיוחד וכן בתנאי טמפרטורות גבוהות, התחילה לייבא ציפויים ייחודיים של חברת CHEMCO מסקוטלנד אשר להם מוצרים שעונים לדרישות המיוחדות.

בנוסף לחומרי הציפוי להם עמידות בפני כימיקלים ועמידות בפני קורוזיה, ליצרן פתרונות ייחודיים נוספים כגון: חומרים ליישום תחת מים עם עמידות לאורך זמן, ציפויים סבילי שטח (אשר אינם מצריכים הכנת פני שטח מעמיקה), ציפוי חלקי מתכת גם בתנאי רטיבות, ציפויים עמידים בטמפ' גבוהות במיוחד.

כתוצאה ממהלך זה הרחיבה פרו-טקט את סל המוצרים ואת מגוון הפתרונות שיכולה להעניק ללקוחותיה.

פרו-טקט מציעה ללקוח ביצוע עבודות בבית מלאכה על ידי צוות מקצועי ומיומן בעל ניסיון בניקוי חול, שיקום, ציפוי, וכו'…

וזאת בנוסף לביצוע עבודות שיקום וציפוי בשטח על משטחי בטון וחלקי מתכת תוך הקפדה על רמת ביצוע גבוהה.

כמו כן, בפרו-טקט מבצעים גם  עבודות איטום והגנה על גגות תוך שימוש עם מגוון חומרים המעניקים פתרונות לאורך זמן, איטומים כגון יריעות ביטומניות, יריעות PVC, התזת פוליאורייה ועוד…

בפרו-טקט מבצעים גם שיקום וציפוי הגנה על מיכלים, ציפוי פנימי וחיצוני לאיטום והגנה מפני נוזל פנימי, הגנה מפני קורוזיה ועמידות  UV.


פרו-טקט מבצעת את העבודות במשך שנים באמצעות אנשי מקצוע בעלי ותק וניסיון רב בתעשייה. 

צוות עבודה אחראי, נמרץ, מיומן ומקצועי המבצע עבודות בצורה הטובה ביותר לשביעות רצון הלקוח.

בפרו-טקט לא מותרים על איכות, שירות ואמינות!

להתייעצות מקצועית ניתן ליצור קשר במספר הטלפון: 052-3420042.

 

שתפו אחרים:

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן