יציקת משטחי בטון

ליציקת בטון מגוון יתרונות מרשימים שמסבירים את הפופולריות שלה. היא לא פחות מפתרון רב-תחומי עקב היכולת שלה להתאים לשימושים שונים.

 

יתרונותיה של יציקת בטון

אחד היתרונות המרכזיים של יציקת בטון הוא החוזק שלה. בטון הוא חומר יציב וחזק במיוחד שמתאים עבור שטחים ציבוריים או אזורים בהם יש תנועה רבה, כמו מדרכות, גשרים ומבנים ציבוריים, או אפילו רצפות ביתיות או משרדיות. 

בטון מוחלק מאפשר גמישות רבה בעיצוב הפנים. הוא מתאים לסגנון עיצוב מודרני ונקי, והצבעים השונים שניתן לשלב בו מספקים אפשרויות יצירתיות רבות. אפשר לבצע עליו ציפויים שונים להגנה ואטימה מלאה אפשר להשתמש בו בדירות קטנות כדי ליצור מראה מרשים, כמו גם בוילות כדי לייצר מראה אלגנטי ועדכני.

כאשר הבטון עדיין רך, ניתן ליצור דוגמאות כמו עננות, הטבעות..  ולבטא את האופי האישי של החלל. זהו חלק מהתהליך האמנותי שבו הבטון מעצבים את הבטון על פי רעיון עיצובי. 

עוד יתרון משמעותי הוא היעדר הצורך בהצמדת חלקים בבטון. כאשר הבטון מוחלק נכנס לחלל כשהוא רך, ניתן ליצור משטח אחיד, חלק ועמיד. מריחת אפוקסי המגיעה לאחר מכן מוסיפה לו הגנה ואיטום מלא ומראה מבריק.

 

שדרוג ערך 

יציקות בטון היא בהחלט דרך מעניינת לשדרוג ערך של הנכס, בין אם מדובר בדירה או בבית. בשוק הנדל"ן היום, השקעה בחומרים מוצקים כמו הבטון יכולה להבטיח עמידות ומראה איכותי לאורך זמן, ובכך לשמור על ערך הנכס.

יציקת בטון מתאימה לשימוש פנימי וחיצוני כאחד. היא יכולה להתמודד עם חלק מתנאי הטבע המאתגרים ביותר.

לאחר היציקה, הבטון קל לניקוי ותחזוקה. גם בתוך הבית, כמו במטבח או בחדרי שינה, בטון משתלב בצורה אלגנטית ועמידה. ציפוי עליון יכול להיות חלק מהעיצוב הפנימי ולספק מראה מודרני ונקי.

 

בנייה באמצעות בטון

ניתן לשלב בטון בבנייה חיצונית עקב היותו חומר גלם מוצק ועמיד. 

אפשר לשלב בטון בתוך החלל החיצוני וליצור מראה מודרני עם גוונים וצורות מרשימות. כמו כן, ניתן לשדרג חללים חיצוניים כמו חצרות וגנים באמצעות בטון.

הערך העיצובי של הבטון יכול להוסיף לנכס סטייל ואפילו לשנות את התחושה הכללית בחלל החיצוני.

ישנן  אפשרויות גימור רבות לעיצוב באמצעות בטון, כמו בטון מוחלק, בטון מוטבע, ובטון צרוב דקורטיבי. 

נכון ליום היום, ניתן ליצור רצפה, קירות, תקרות, עמודים, חומות, גדרות ועוד באמצעות בטון. השימוש בבטון מתאים ליצירת משטחים גדולים כמו חנייה או אלמנט אחר, כמו גם ליצירת מראה דקורטיבי בחללים הפנימיים והחיצוניים של הבית.

זהו חומר גלם נהדר שניתן לעבוד איתו בצורה יצירתית וליצור את החללים בבית בדיוק כפי שרוצים.

 

להתייעצות מקצועית…

פרו-טקט מציעה פתרונות לבעיות אחזקה שונות במגוון תעשיות. 

נותנת מענה על שלל בעיות שניתן למצוא במפעלים שונים כמו: תקיפה כימית, ארוזיה, קורוזיה, קויטציה, אטימה של נזילות הן בבטון והן במתכת, שיקום וציפוי חלקי מתכת שנתקפו (מכלולים להולכת נוזלים), צביעת קונסטרוקציה (גם כאשר היא חלודה ורטובה), שיקום בטון וציפויי הגנה (מאצרות, שטחי ייצור ואחסון, בתי מלאכה), ציפויים פנימיים וחיצוניים למכלים ועוד…

פרו-טקט מייבאת את הפולימרים מחברת ENECON בארה"ב קרוב לעשר שנים, אשר מייצרים את החומרים בצורה קפדנית ביותר.

בשנים האחרונות, כתוצאה מדרישת מפעלים למתן פתרונות עמידים כנגד תקיפת כימיקלים אגרסיביים במיוחד וכן בתנאי טמפרטורות גבוהות, התחילה לייבא ציפויים ייחודיים של חברת CHEMCO מסקוטלנד אשר להם מוצרים שעונים לדרישות המיוחדות.

בנוסף לחומרי הציפוי להם עמידות בפני כימיקלים ועמידות בפני קורוזיה, ליצרן פתרונות ייחודיים נוספים כגון: חומרים ליישום תחת מים עם עמידות לאורך זמן, ציפויים סבילי שטח (אשר אינם מצריכים הכנת פני שטח מעמיקה), ציפוי חלקי מתכת גם בתנאי רטיבות, ציפויים עמידים בטמפ' גבוהות במיוחד.

כתוצאה ממהלך זה הרחיבה פרו-טקט את סל המוצרים ואת מגוון הפתרונות שיכולה להעניק ללקוחותיה.

פרו-טקט מציעה ללקוח ביצוע עבודות בבית מלאכה על ידי צוות מקצועי ומיומן בעל ניסיון בניקוי חול, שיקום, ציפוי, וכו'…

וזאת בנוסף לביצוע עבודות שיקום וציפוי בשטח על משטחי בטון וחלקי מתכת תוך הקפדה על רמת ביצוע גבוהה.

כמו כן, בפרו-טקט מבצעים גם  עבודות איטום והגנה על גגות תוך שימוש עם מגוון חומרים המעניקים פתרונות לאורך זמן, איטומים כגון יריעות ביטומניות, יריעות PVC, התזת פוליאורייה ועוד…

בפרו-טקט מבצעים גם שיקום וציפוי הגנה על מיכלים, ציפוי פנימי וחיצוני לאיטום והגנה מפני נוזל פנימי, הגנה מפני קורוזיה ועמידות  UV.

פרו-טקט מבצעת את העבודות במשך שנים באמצעות אנשי מקצוע בעלי ותק וניסיון רב בתעשייה.

צוות עבודה אחראי, נמרץ, מיומן ומקצועי המבצע עבודות בצורה הטובה ביותר לשביעות רצון הלקוח.

בפרו-טקט לא מותרים על איכות, שירות ואמינות!

להתייעצות מקצועית ניתן ליצור קשר במספר הטלפון: 052-3420042.

 

שתפו אחרים:

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן