רצפת בטון מיקרוטופינג

הבטון תופס מקום מרכזי בעיצוב הבתים הפרטיים. עם התפתחות הטכנולוגיה ניתן לגשת כיום למגוון אינסופי של פתרונות ועיצוב יצירתיים. ציפוי במיקרוטופינג ברצפה ובקירות נחשב לכוכב עולה בעולם העיצוב והאדריכלות. 

לציפוי מיקרוטופינג בטון יתרונות רבים ושימושים מגוונים. הוא מעניק מראה מודרני, דקורטיבי ונקי לכל חלל, והוא זמין במגוון צבעים.

 

מהו מיקרוטופינג?

מיקרוטופינג הוא סוג של בטון שנוצר בתהליך מיוחד, שונה מהתהליך הרגיל של ייצור הבטון המוכר. התהליך הזה משתמש בטכנולוגיה חדשנית ומשלב תוספי מלט ופולימרים מיוחדים. המיקרוטופינג משמש לציפוי ושיפוץ משטחים קיימים ויכול לייצר מראה בטון מרשים וחלק. 

במילים אחרות, המיקרוטופינג הוא חיפוי בטון דק במיוחד, עם עובי ממוצע דק מאוד (נמדד במילימטרים). החומר מכיל גם תוספי פולימרים שהופכים אותו לחזק ומוצק. בזכות התכונות הייחודיות שלו, המיקרוטופינג משמש לשדרוג ולציפוי של משטחים קיימים. 

חיפוי המיקרוטופינג (ציפוי מיקרוטופינג) מתאים לכל סוג של חלל בבית, ומספק אפשרויות עיצוב מרשימות במיוחד. רצפת המיקרוטופינג יכולה להתאים לכל חדר, מהמרפסת ועד חדר הילדים, כולל המטבח וחדר הרחצה.

בנוסף לרצפה, ניתן גם לצפות את הקירות (מיקרוטופינג קירות) בסלון וליצור אלמנט דקורטיבי מיוחד, לצפות את קירות המטבח וליצור מראה מינימליסטי ונעים או מראה תעשייתי מסוגנן.

בחדרי רחצה, המיקרוטופינג יכול לשמש כחיפוי מושלם מאחר והוא עמיד במיוחד לתנאי רטיבות.

בנוסף, במראה הגולמי והקר שלו, המיקרוטופינג מתאים גם לחדרי שינה ולחדרי ילדים עם האקססורייז הנכונים. רצפת המיקרוטופינג יכולה להפוך חדרים למקומות חמים ומיוחדים באמצעות הצבעים והאפשרויות הרבות שהיא מציעה. 

 

בחירת רצפת המיקרוטופינג:

  1. סגנון מודרני: רצפת המיקרוטופינג מתאימה במיוחד לבתים בעיצוב מודרני, עם קו עיצובי נקי , תאורה טבעית רבה ורהיטים מודרניים. 
  2. עיצוב כפרי: בשנים האחרונות, רצפת המיקרוטופינג נמצאת גם בבתים בעיצוב כפרי וחמים. היא תשתלב בעיצוב כזה אם מבחר הרהיטים והאקססוריז הנכונים מספקים חמימות ואווירה נעימה. 
  3. עיצוב תעשייתי: בעיצובים בסגנון תעשייתי, רצפת המיקרוטופינג יכולה להיות חלק מהאסתטיקה בחדר. המראה החשוף והקר שלה מתאימים לאווירה תעשייתית. 

 

חשוב לציין שעבודה עם מיקרוטופינג מחייבת דיוק ומקצועיות, ולכן מומלץ לבצע עם בעל מקצוע מיומן. 

 

יתרונותיו של ציפוי המיקרוטופינג

  1. חוזק ועמידות: המיקרוטופינג הוא חומר חזק שעמיד בפני שחיקה ושבירה. זהו חומר שנשמר לאורך זמן ואינו דורש החלפות תדירות. 
  2. אינו מצריך בניית תשתית חדשה: להבדיל מריצוף עם בטון רגיל, המיקרוטופינג אינו דורש בניית תשתית חדשה. זה יכול לחסוך הוצאות וזמן בנייה. 
  3. יכולת הדבקה מעולה: ניתן להדביק מיקרוטופינג בצורה מעולה על תשתיות קיימות, מה שהופך את ההתקנה שלו לאפשרית במגוון רחב של מבנים. 
  4. מתאים לכל סגנון עיצוב: ניתן למצוא את ציפוי המיקרוטופינג בסגנונות עיצוב שונים, כך שניתן להתאים אותו לעיצוב הבית בהתאם לטעמים ולסגנון העיצוב הרצוי. 
  5. מתאים למבנים חדשים וישנים: ציפוי המיקרוטופינג מתאים לבניית מבנים חדשים כמו גם לשדרוג מבנים ישנים. 
  6. קל ונוח לתחזוקה: מיקרוטופינג הוא חומר שאינו סופג חומרים וכתמים. ציפוי אידיאלי עבור תנאי חוץ והוא די קל לתחזוקה. 
  7. שליטה בגוון: בניגוד לריצוף בטון רגיל, ניתן לשלוט בגוון הסופי של המיקרוטופינג ולהתאימו לטעמים ולסגנון העיצוב הנבחר. 

 

להתייעצות מקצועית… (גם בנושא כמה עולה מיקרוטופינג)

להתייעצות מקצועית…

פרו-טקט מציעה פתרונות לבעיות אחזקה שונות במגוון תעשיות. 

נותנת מענה על שלל בעיות שניתן למצוא במפעלים שונים כמו: תקיפה כימית, ארוזיה, קורוזיה, קויטציה, אטימה של נזילות הן בבטון והן במתכת, שיקום וציפוי חלקי מתכת שנתקפו (מכלולים להולכת נוזלים), צביעת קונסטרוקציה (גם כאשר היא חלודה ורטובה), שיקום בטון וציפויי הגנה (מאצרות, שטחי ייצור ואחסון, בתי מלאכה), ציפויים פנימיים וחיצוניים למכלים ועוד…

פרו-טקט מייבאת את הפולימרים מחברת ENECON בארה"ב קרוב לעשר שנים, אשר מייצרים את החומרים בצורה קפדנית ביותר.

בשנים האחרונות, כתוצאה מדרישת מפעלים למתן פתרונות עמידים כנגד תקיפת כימיקלים אגרסיביים במיוחד וכן בתנאי טמפרטורות גבוהות, התחילה לייבא ציפויים ייחודיים של חברת CHEMCO מסקוטלנד אשר להם מוצרים שעונים לדרישות המיוחדות.

בנוסף לחומרי הציפוי להם עמידות בפני כימיקלים ועמידות בפני קורוזיה, ליצרן פתרונות ייחודיים נוספים כגון: חומרים ליישום תחת מים עם עמידות לאורך זמן, ציפויים סבילי שטח (אשר אינם מצריכים הכנת פני שטח מעמיקה), ציפוי חלקי מתכת גם בתנאי רטיבות, ציפויים עמידים בטמפ' גבוהות במיוחד.

כתוצאה ממהלך זה הרחיבה פרו-טקט את סל המוצרים ואת מגוון הפתרונות שיכולה להעניק ללקוחותיה.

פרו-טקט מציעה ללקוח ביצוע עבודות בבית מלאכה על ידי צוות מקצועי ומיומן בעל ניסיון בניקוי חול, שיקום, ציפוי, וכו'…

וזאת בנוסף לביצוע עבודות שיקום וציפוי בשטח על משטחי בטון וחלקי מתכת תוך הקפדה על רמת ביצוע גבוהה.

כמו כן, בפרו-טקט מבצעים גם  עבודות איטום והגנה על גגות תוך שימוש עם מגוון חומרים המעניקים פתרונות לאורך זמן, איטומים כגון יריעות ביטומניות, יריעות PVC, התזת פוליאורייה ועוד…

בפרו-טקט מבצעים גם שיקום וציפוי הגנה על מיכלים, ציפוי פנימי וחיצוני לאיטום והגנה מפני נוזל פנימי, הגנה מפני קורוזיה ועמידות  UV.


פרו-טקט מבצעת את העבודות במשך שנים באמצעות אנשי מקצוע בעלי ותק וניסיון רב בתעשייה. 

צוות עבודה אחראי, נמרץ, מיומן ומקצועי המבצע עבודות בצורה הטובה ביותר לשביעות רצון הלקוח.

בפרו-טקט לא מותרים על איכות, שירות ואמינות!

להתייעצות מקצועית ניתן ליצור קשר במספר הטלפון: 052-3420042.

 

שתפו אחרים:

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן